Formularz sprawozdania

Pola oznaczone * są obowiązkowe.

Pełna nazwa i adres korespondencyjny placówki*

Województwo*

Typ placówki*

Czy zrealizowała Pani/zrealizował Pan dwa spotkania edukacyjne, po dwie godziny lekcyjne, na temat diety przyjaznej planecie w oparciu o przekazane materiały? (Część obowiązkowa programu)*

Prosimy o podanie informacji, jak zostały zrealizowane spotkania:

Prosimy o podanie łącznej liczby uczniów i uczennic, którzy i które uczestniczyły w zajęciach edukacyjnych w ramach programu.*

Prosimy o ocenę scenariuszy zajęć do programu Dieta przyjazna planecie w skali od 1 do 5, gdzie 1 – nieprzydatne, 5 – bardzo przydatne w kształceniu uczniów i uczennic.*

Prosimy o wskazanie, która aktywność/które aktywności edukacyjne spotkały się z największym zainteresowaniem uczniów i uczennic.*

Prosimy o wskazanie, która aktywność/które aktywności nie spotkały się z zainteresowaniem uczniów i uczennic lub sprawiły największą trudność.*

Jak możemy rozwijać nasze materiały edukacyjne, by były one pomoce w Pani/Pana pracy?*

Własna odpowiedź:

Prosimy o ocenę spotkania inauguracyjnego programu „Dieta przyjazna planecie. Co to jest i dlaczego warto wprowadzać ją w szkole?” w skali od 1 do 5, gdzie 1 – nieprzydatne, 5 – bardzo przydatne w realizacji programu, N – nie uczestniczyłam/nie uczestniczyłem. (Część dodatkowa programu)*

Prosimy o ocenę spotkania „Jak zorganizować przyjazne planecie wydarzenie w duchu zero waste?” w skali od 1 do 5, gdzie 1 – nieprzydatne, 5 – bardzo przydatne w realizacji programu, N – nie uczestniczyłam/nie uczestniczyłem. (Część dodatkowa programu)*

Prosimy o ocenę spotkania „Jak uczyć dobrze jeść?” w skali od 1 do 5, gdzie 1 – nieprzydatne, 5 – bardzo przydatne w realizacji programu, N – nie uczestniczyłam/nie uczestniczyłem. (Część dodatkowa programu)*

Prosimy o ocenę spotkania „Owocowo-warzywne gry i zabawy” w skali od 1 do 5, gdzie 1 – nieprzydatne, 5 – bardzo przydatne w realizacji programu, N – nie uczestniczyłam/nie uczestniczyłem. (Część dodatkowa programu)*

Jeśli zorganizowałeś/zorganizowałaś z klasą wydarzenie edukacyjne zachęcające do jedzenia warzyw i owoców, krótko opisz jakie działania były podjęte.

Jeśli zorganizowałeś/zorganizowałaś z klasą wydarzenie edukacyjne zachęcające do jedzenia warzyw i owoców napisz, dla której klasy przygotować dyplom za zaangażowanie.

Jeśli zorganizowałeś/zorganizowałaś z klasą wydarzenie edukacyjne zachęcające do jedzenia warzyw i owoców i uczestniczyło w nim więcej osób niż w zajęciach edukacyjnych, podaj ile dodatkowych osób dołączyło do wydarzenia.

Na ile zgadza się Pani/Pan ze stwierdzeniem: Program edukacyjny Dieta przyjazna planecie dostarczył mi informacji na temat wpływu produkcji żywności na środowisko naturalne. Prosimy o zaznaczenie odpowiedzi w skali od 1 do 5, gdzie 1 – zdecydowanie nie, 5 – zdecydowanie tak.*

Na ile zgadza się Pani/Pan ze stwierdzeniem: Program edukacyjnych Dieta przyjazna planecie zachęcił mnie do wprowadzania zmian w moich nawykach żywieniowych i zakupowych na bardziej przyjazne planecie. Prosimy o zaznaczenie odpowiedzi w skali od 1 do 5, gdzie 1 – zdecydowanie nie, 5 – zdecydowanie tak.*

Prosimy o przekazanie dodatkowych uwag dotyczących programu.

Jaka jest Pani/Pana zdaniem największa przeszkoda lub największe wyzwanie we wprowadzaniu zmian w nawykach żywieniowych dzieci (np. przyzwyczajenia, dostępność produktów).

Dziękujemy za wypełnienie sprawozdania. Na wskazany adres e-mail zostanie wysłana wiadomość z potwierdzeniem i dodatkowymi informacjami. Sprawdź czy wpisany adres jest poprawny.